رویای کوهستان

وب سایت ورزشی آموزشی رویای کوهستان

نودمین شماره فصلنامه کوه منتشر شد.

مسیر آبشار و دره ایگل

۵۰۱۶

پیمایش مسیر آبشار و دره ایگل

برنامه شماره ۲۲
تاریخ اجرا ۱۳۹۷/۰۴/۱۸

به نام خالق زیبایی ها
با سلام خدمت همراهان عزیز با توجه به اینکه قبلا برنامه آبشار و دره ایگل اجرا شده بود گزارش کامل آن در سایت موجود است .

فقط گزارش مختصری ذکر خواهد شد .جهت قدردانی از مهمانان گرامی که در این برنامه گروه رویای کوهستان را همراهی کردند.روز دوشنبه صبح زود به سمت جاده فشم حرکت کردیم .

موقعیت منطقه

روستای ایگل در بخش رودبار و قصران شهرستان شمیرانات واقع شده و حدود ۲۵ کیلومتر تا تهران فاصله دارد. این روستا در ۴ کیلومتری غرب اوشان قرار گرفته است.

برای دسترسی به روستا و آبشار و دره ایگل ساعت ۶:۱۵ از اتوبان ارتش به سمت دوراهی لواسان فشم میدان قایم رفتیم. از آن پس جاده فشم را حدود ۱۲ کیلومتر تا دوراهی اوشان ادامه داده بعد از دوراهی اوشان حدود ۴/۵ کیلومتر ادامه مسیر دادیم تا تابلوی امامزاده ایگل در سمت چپ را دیدیم و وارد مسیر شدیم .

آبشار و دره ایگل

وقتی وارد روستا شدیم خیابان اصلی را ادامه دادیم تا روبروی پست بانک روستا ساعت ۷ ماشین را پارک کرده و به راه افتادیم .

توضیحات

در همان اوایل روستا امامزاده علی اکبر درسمت راست خیابان دیده می شود . از کنار رودخانه مسیر را ادامه دادیم تا کوچه آبشار که تابلویی با همین نام دارد و شما را به انتهای روستا و شروع جاده خاکی آبشار و دره ایگل راهنمایی می کند. گروه رویای کوهستان در این روز ۴ نفر مهمان داشت که برای گلگشت تا کنار آبشار ادامه مسیر دادند.

بنابراین گروه ۱۲ نفره ما به سمت آبشار ایگل از مسیر کوچه باغهای ایگل به راه افتادند.ساعت ۷:۳۰ در مکان مناسب کنار رودخانه صبحانه صرف شد. دوباره به راه افتادیم از اینجا گروه اصلی شامل ۴ نفر با سرعت بیشتر به سمت ارتفاعات بالای آبشار ایگل حرکت کردند و مشغول کوهپیمایی شدند. در این مدت سایر دوستان به آبشار رسیدند و مشغول آب تنی و استراحت شدند.

نفرات اصلی بعد از استراحت کنار رودخانه و لذت بردن از هوای لطیف کوهستان ساعت ۱۳کنار آبشار ایگل به سایر نفرات ملحق شدند .ناهار مختصری صرف شد. با توجه به محدودیت زمانی گروه اصلی با سرعت به سمت پایین حرکت کردیم ساعت ۱۵ کنار ماشین بودیم و این برنامه به اتمام رسید.

آبشار و دره ایگل
نفرات حاضر در برنامه  مسیر آبشار و دره ایگل: سرپرست آقای سرگیزی
آقای بابانا،آقای حسینی، خانم زارع ، خانم زهرا تهرانی ، آقای جعفری
مهمانان عزیز خانم شادی حاجی اکبری ، خانم شقایق حسینی ، خانم ندا و خانم زهرا ، آقای امیر حاجی اکبری ، آقای مهندس خضری

رویای کوهستان را در اینستاگرام دنبال کنید

تصاویر مسیر آبشار و دره ایگل را در بخش گالری تصاویر مشاهده فرمایید.

, ,
دیدگاه کاربران 4دیدگاه
  1. شهرام شهروان

سلام خانم زارع بعد از مدتها سری به سایتتون زدم چقدر عالی و زیبا نوشتید خیلی کار جالبی هست واقعا مسیر اهار به شهرستانک برای من خاطره شده البته ادرس ایمیلم ممکنه اشتباه باشه

• مدیریت سایت

درود بر شما و سپاس از همراهی شما جناب مهندس شهروان عزیز ، ما هم خاطره بسیار خوبی از همراهی با شما داریم بخصوص برنامه کاخ ناصری شهرستانک ،امیدوارم که بزودی افتخار دیدار مجدد شما نصیبم شود.
      پاینده باشید.

2. سارا

میشه راهنمایی کنید شیب مسیر چقد برا کسی که داره شروع ب پیمایش میکنه ؟

• مدیریت سایت

درود بر شما همراه عزیز، سطح این برنامه متوسط هست برای افراد مبتدی مناسب هست فقط باید مسیر ها را دقیق بررسی کنید حدود ۴۵ دقیقه تا یک ساعت آخر که به آبشار منتهی می شود شیب نسبتا زیادی دارد اما با داشتن کفش مناسب و راهنما برای شما قابل انجام هست ضمن اینکه در صورتی که احساس کردید امکان پیشروی بیشتر ندارید موقعیت منطقه به شکلی هست که می توانید در حد توانتان طی مسیر داشته باشید و از مناظر هم لذت ببرید و حتما نباید تا آبشار بروید. به امید موفقیت شما

شما هم دیدگاه خود را بیان کنید :

پر کردن موارد ستاره دار الزامی می باشد .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد .

نظرات تایپ شده به زبان انگلیسی یا اصطلاحا ” فینگیلیش ” بعضا منتشر نخواهند شد .

مدیریت سایت در انتشار و یا عدم انتشار نظرات مختار است .